Publicerad 2014-01-06 23:08:41 i Allmänt,

Den sista svenska natten nalkas. Antagligen inte den sista någonsin, men för en längre tid framåt. Natten därefter kommer att vara klibbig... varm... kanske fylld med surrande myggor och tutande bilar. Vad vet jag.
 
Jag är i alla fall redo. Biljetten är bokad, lägenheten är uthyrd och sandalen är packad. Har till och med lärt mamma skype. Mer förberedd än så här kan man knappast bli. 
 
 
När uppkopplingen tillåter kommer jag att använda denna blogg för att skriva lite om vad som är på gång. Tills dess önskar jag mig själv och mitt sällskap en trevlig resa!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Duvis

Publicerad 2014-01-08 10:10:17

Wiiie! Vad kul ni kommer få. Längtar med spänning efter nästa inlägg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela