Publicerad 2014-01-14 12:53:00 i Allmänt,

Hej!
 
Första veckan av denna resa har nu passerat. Och vilken fin vecka det har varit! Fin och någorlunda fullspäckad. Vi har flyttat runt en del, men har nu hittat en perfekt ställe där vi kommer vara bosatta minst en vecka framåt.
 
KL KL hostel heter det och rekommenderas varmt av mig om man vill bo enkelt men frächt vid Lonely Beach på Koh Chang. I skrivande stund befinner jag mig receptionen. Lite av ett hippieställe, titta vad mysigt:
 
 
 
Vårt första stopp på denna resa var Bangkok. Där bodde vi på ett ganska så bra hotell bredvid en sköldpaddsuppfödning. Som ni kanske förstår så låg det inte direkt i Bangkok city. Thailändarna där hade typ ej sett så långa och ljusa människor som vi i sina liv. Men ca 20 min med skytrain så var man inne i smeten och där fanns det varken sköldpaddor eller förvånande thailändare så långt ögat kunde nå. Men mycket annat! Adam höll till exempel på att bli arresterad för rökning på otillåten plats. Vad jag har hört är thailänska fängelsen inte drömboendet, så det var tur att han klarade sig.

 

Efter två-tre dagar i Bangkok reste vi vidare med en galen chaufför till ön Koh Chang. Här är det som sagt fantasticoo! 
 
 


Jag uppdaterar lite mer angående det inom kort. Ha det bra så länge!
 
 
 



Kommentarer

Postat av: Elin Linnea

Publicerad 2014-01-14 16:54:57

Ser inte alls fel ut det där!!! :D Ser fram emot mer inlägg framöver!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela